Saturday, October 13, 2012

School ma padda


                                               School Ma Padda
Ma calss 8 ma study garda ek jana keti sanga mero friendship bhayo.tes keti ko nam rupa ho. jati bela mero umer 16 barsa thiyo. ma tes keti sanga dherai nai milne bhaye ko le garda tyo keti mero ghar ma ma sanga study garna aauthi.ek din ko kura ho mero ghar ma kohi pani thiyena. kebal ma ra tes keti matra kotha ma study gardai basiraheko thiyem. ma u sanga dherai nai najik ka sathi bhaye ko le garda rupa ra ma chaldai study gardhyum. tes din ma rupa sanga chalda chaldai mero hat ekasi rupako boobs ma gayo ra maile rupa ko aanar dana samtna thale. tes bela rupa le mali teso nagara timi ra ma kebal sathi matra ho. aahile hamro umera yeso garne umera hoina bhandai thiyen. tara mero man le manena ra maile rupa lai aaja ekdin matra ho rupa please sex garum na bhanda rupa masanga risaye ra ghar janchhu bhanin tara mero jiddi le garda rupa ma sanga basin . maile study gardai bistarai usko dud samuna thali suru suru ma ta rupa le nai nai bhandai thi. tara pachhi usalai pani majja bahyo bhandai beskani samau bhandai thi. maile pani uska aanar dana lai bitarai samaudai rupa ko luga haru fukalna thale. anni unako kasilo dud ma mero mukh rakhi bachale jassari usko dud chusna thale. teso garda rupa le ahh aaa aeee gardai thi. malai khapi nasaknu bhao. mero kanchho bhai pani nikai nai funfanai raheko thiyo. bistarai maile unako puti ma hat lageko ta usko puti ko pani le mero hat nai bhijyoo.
tehi pani maile bistasai lado puti bhitra chhiraune prayas gare ra balla balla alikati matra chhiryo, teti bela rupa dhukhyo bhandai thi. tara maile kehi hudaina chhirepachhi mazza aauchha bhane pachhi rupa aaiya ahhh seee gardai malai chirauna sath didai thi.jaba mero pura lado rupa ko puti ma chhiryo taba ru pa ekdamai karai .tesp[achhi maile bistarai usko puti ma dhakka dina thale u teti bela malai bhandai thi beskari ga ra ahhh aaaa heeee ssssssssss aaaaa gardi. malae pani beskai ufri rakhe kehi china ufre pachhi mero lado bata pani jharyoi ma ek damai sithil bhaye. rupa pani behos jastai bhai. pachhi maile rupa ko puti ma hereko ta teha ragat po aairako rahechha anni kapada le ragat puchhi. tes pachhi rupa ma sanga naboli chup chap ghar tira bhagi.
tes pachhi rupa sadhai jaso ma sanga study garna aauthi ra hami aahile samma pani chikdai chau.
tapai haru lai yo mero real story kasto layo plz mail garnu hai
tespacchi maile rupa lai bistarai affno bed ma sutaye anni usko kasilo puti ma mero lado halla khoje tara mero lado rupa ko puti ma chhirna manena ekdamai tite rahechha rupa ko puti'

9 comments:

  1. अश्लील फिल्म हेरेपछि मलाई आफ्नो शारीरिक बनावट, पुरुषसँगको सम्बन्धप्रति नयाँ धारणा जागृत भयो । राति सुत्दा ओछ्यानमा म आफ्नो स्तन खेलाउने, पुती मुसार्ने, तिग्रामा सिरानी चेप्ने, घोप्टो परेर पुतीलाई ओछ्यानमा रगड्ने जस्ता काम गर्दथेँ

    ReplyDelete
  2. Tero bau bakra chikyo hola rupa vanxa kukur jasto

    ReplyDelete
  3. Mail me rabinsonthapachhetri@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Mail me rabinsonthapachhetri@gmail.com

    ReplyDelete
  5. chicko video http://www.xvideos.com/tags/fuck


    chick a ra fusi jharako http://www.xvideos.com/tags/whiteshit

    ReplyDelete
  6. म ३५ बर्षको पेन्सन आर्मी हु, श्रीमान विदेश भएको ३५-४० बर्सको महिला वा श्रीमान बाट यौन संतुस्ता नभयेक महिला हरु लाई गोप्य शारीरिक सम्भन्ध वा चिकाउनु परेमा मलाई सम्पर्क गर्नु होला वा गोप्य तरिकाले फोन नौम्बर इ मैल गर्नु होला e-mail: armiketo2015@gmail.com

    ReplyDelete
  7. गर्छ केटो ले माल चै पाको नै हो है

    ReplyDelete